tajaan,

DenyutJantung!

Showing posts with label dpt award. Show all posts
Showing posts with label dpt award. Show all posts

Monday, June 14, 2010

Hutang satu terbayar sudah

haribaik bulan baik ni, ain dengan rajinnya nak selesaikan hutang piutang yang bertimbun. hiii.

ok, nak buat award dr pakngah dulu,



pakngah kate blog ini dan tuan punya blog comel jugak.. hahahaaaaa ;p
pakngah telah menjadi pakngah peveret ain ;)

ade syarat ni award ni, kene selesaikan pantun dulu
( _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ )
( _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenape korang jeles ke?

fuhh, kontoversi ni pantun ni,

jom test power berpantun,


"Ciuman Aku Membuat Engkau Lemas" maksud rokok camel,
buat pantun merepek boleh ke?
Memang aku rasa blog aku comel,
Kenape korang jeles ke?


amacam pantun gua?
ade sesape berani nak beli?
haaahaaaa

akan di pas award ni kepade semua yang sedang membace entry ini ;p
ambik jangan tak ambik!

















Tuesday, May 11, 2010

Anugerah Untuk Semua

ok, hari ni nak langsaikan semua hutang piutang dalam satu entry. hutang award yang disusuli soalan kaji selidik. HIHI.

ini dapat dari sahabat baik sangat, amiraismira. dah lame dapat, 2 april hari tu, tapi simpan buat rojak. mira sayang tak marah kan? rindu tak marah kasih kan? uhuuuu~

ok, kene buat 7 perkara menarik tentang diri sendiri. hiii, ni mase nak poyo ni. ohohooo.

1) saya dah berpunya. hatiku telah dimiliki. ape tak menarik statement ni? ni la yang buat hidupku menarik.. hhooohhoo

2) saya rase saya patut jadi PM wanita yang pertame. sile undi saya nanti di ketika general election ok?

3)saya rase kerete hensem saya yang terbaik sebab aircond kerete tu sejuk ;) nanti dah tinted mesti lagi sejuk kan En.HeroHatiKu. teeeheee T.T

4) saya rase mak saya sayang saya lagi lebih. HAHAHA, tak boleh blah, tipu je sebab semua tau mak saya sayang adik bongsu paling lebih, ok, fine. sikit tak jeleous (lawannya,)(sedang usehe kalahkan ranking sayangmenyayang keluarge)

5)saya rase saya paling gembire belaja di UiTM kampus bandaraya Melake sebab kampus tu kecik, naik je lift nak ke manemane, make saya tak perlu berpeluh basahkan ketiak nak berjalan jauhjauh. tak cukup menarik ke tu ha?

6) saya dah berpunya. hatiku telah dimiliki. ape tak menarik statement ni? ni la yang buat hidupku menarik.. hhooohhoo. *hahah, memang copy yang no 1 pun*

7) saya sayang orang yang tag saya ni. muahhhhhhh

yang ni dari BudakLelakiSebelahPintu.
takde soalan pelikpelik ;)
gembira i.
thank you
, semoge success mencapai riburibu follower.
hehehehe
T.T

eh baru perasan same macam yang atas, tapi ni ade background skit. hehehehe
ade award macam atas jugak, dari aiza untuk NurulAin, tapi takut NurulAin lain lak. hehehe ;p
takde link, so kite tunggu hakikat sebenar.

:update:
fuh, cepat betul update, dah tau hakikat, award itu memang untuk saye ;p
tenkiuu~

NICE BLOGGERS AWARD!
ni dari amiraismira lagi.
kesayangan saye ni ;)
ade soalan ni nak kene jawab-

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
rasa macam nak yak, tapi tahan jap la. siapkan entry ni ha. heee

2. Apakah nama samaran korang
ain-artis-glamer. HAHA ;p
oh, ade gak yang panggil i gadis hot. BAHAHAHAH. tiputipu,
satu malaysia panggil Ain,
kecuali si-dia-kekasih-hati, panggil manjeee skit


3. Berikan 3 orang yang anda sayang
1. kekasih hati
2.keluarge tercinta
3.rakan taulan, pemberi dan penerima hutang.

4. Panggilan untuk si dia

aku mulai confius, nak bagi award ke nak resume ni?

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
tidak dimadukan sampai mati.

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
visit blog sendiri. HAHAHAHampeh

7. Tag kan kepada bape2 orang rakan blogger anda
1. Cikgu Rashid
2.Liyana
3.pocket
4. Chilabaeys -pakngah.
5. aiza hanis
6. Rara
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnsZQ2ldnKPSLU_a9ak5iov3dEVm0a3D6McZKg3Z2ls3pNXqFPD70Rl13Ta4bVdOdGpWxBxEm11oEEdKhoOkqKHx_ahKa2IjnYhZHyD-0IiRn2apIEONDLynL65ZQCnjKgQxdJ7Y4Chg/s1600/award+seri.jpg
ni dari amiraismira lagi.
comel kan award yang niiii ;)


ok,sekarang saya hadiahkan semua award ini juga kepade semua yang sedang tengok page ni.
sile ambil jangan malu dan segan
;p

yang wajib ambik,

cikgu Padi
Farwalis
atiekah
joe
dian
fana
piqahidris
kapten
Ajwin Ajeera
sis chika
pipi muncet

terime kasih semua kerane memeriahkan arena blog.
sudilah kirenye menerime award ini, pilih je nank yang mane ok ;)


ok, hingge jari bertemu keyboard lagi.

selamat 2.04 am ;p



Wednesday, July 8, 2009

award from sis mia-ina x)





Syarat dan ketentuan utk AWARD ni :

1. Buatlah posting yang memuatkan gambar award ini di blog kamu .
- selesai sudah

2. Sebutkan siapa yang memberikannya dan link ke blognya .
- my sis mia-ina

3- Beri award ini kepada 5 sahabat kamu.
1) fana
2)dian
3)piqa
4)aiza
5)all follower

4- Kunjungi blognya dan beritahu ada award dari kamu untuknya.
- akan ku cube sehabis baik
*follower sile ambil ye* heee x)

5- Lakukan hal yang sama seperti yang memberi award ini kepada kamu.
sis ina byk sgt share pengalaman, thanks a lot.. harap akk tabah dlm hidup ni, walau mcm2 dugaan melanda.. you've done a good job sis, surely u can survive this! chayok2!! i lop uuuu~~

notabawahentry : tadi berjogging bersame papa tersayang di bukit serindit, sane meriah and sgt seronok! yeah~ usehe utk kurus..thanks 4 supporting me honey. luv u!




Tuesday, June 30, 2009

award from bee


award from miss bee
thanks dude x)
sorry lmbt post.
huu~

award dr toy n dian



1. Copy award utk diletakkan di blog anda: selesaaii
2.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini;
award ini daku terime dari 2 diva gebus, DIAN n TOY
so,fakta ttg dIAN
-kurus sgt, jelez mak nooon,
-baik and very nice person
-gile suke buang duit
-ade bele kucing gemuk dan gebus
-aku tau DIAN sedang rindu dan sayang sama aku. haha x)
fakta ttg TOY
-my BFF ( luv u sweety )
-manje tau minah2 ni..kuciiii2
-ayo, sdg giat berdiet!?
-juge gemar bershopping
-dan aku tau juge minah ini sdg kangen sama syg bangat sama aku.. hehe x)
3.Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta tentang diri sendiri
-sayang bangat sama MOHD FAIRUL RUSELI FADZIL, 'im yours, darling'
-cinta bangat sama keluarga saye, muahx2.
-gile suke mkn
-tido itu tersangat la indah
-benci org pure2, penipu, tikam dr blakang! bullshit
-love snap2..hiii x)
-suke cuti2 malaysia 'takde sedar ke anda sdg pokai?' grrrr..
-shopping is my problem solver, my therapy.. hiii..moh g mall
-nk anak yg comel2 bangat
-nk sgt jd suri rumah, dan suri hati my future husband. ( Dato' Sri Fairul ) eceh!
4.Anda perlu memilih 10 org penerima award dan describe ttg mereka-
-piqa; si chumel with gigitan cinta! upppss
-miss bee; cik lebah yg chumel
-mr kay; blogger friend
-mr joe ; sgt envy sama beliau
-hyzal ; dak boyak
-aiza ; mak cik kelawar
-kauu ; yang tgh skodeng
-anda ; yang buat muke boring
-kamu ; yg teringin nk buat
yeahhhh!! selesaiii
p/s ; sat g post entry award dr miss bee yg dh sekian lame dpt..
hehe x)
lots of love...,


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails