tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, February 28, 2010

my name is nurulain.

Salam Satu Malaysia, minggu ini merupakan minggu yang paling meletihkan. rasa nak terputus urat kaki dan urat kentut. test berlambak. assignment 2 kali melambak. habis tu nape kau update blog? sila lah buat keje itu semua. oh jawapan nye ialah, saya perlu rest dan luahkan isi hati saya di belog saya ini.apakah gunanya saya ada blog bila saya tidak mengexpresikan perasaan saya di sini.

aktiviti hujung minggu yang memenatkan saya ialah, apabila saya berpindah ke rumah sahabat saya di Pangsapuri Lanang, di tingkat 5, aah yang paling atas. tapi malangnyeeeee TIADA lift. apakah dugaan ini. yang buat musykil, barang saya Banyak Betul, Betul Betul Banyak. agaknya mereka ini boleh beranak pinak la. sabab tu macam banyak. tak larat nak angkat. nasib baik SuperHero saya ada. dengan gagah angkat tu sume dengan satu jari je. wow, exaggerate. HAHA.

kemudian nya, saya terlibat pula dengan aktiviti kelab orang-orang kuat saya, kehkehkeh, Kelab MEBA je pun. Members of Bachelor Accounting, tu kot maksud MEBA tu. join futsal. mulamula, hanya berhajat nak jadi pengurus pasukan je, tak lebih dari tu, tapi tak mampu menahan diri, trus tuka seluar dan sarung kasut sukan, dan goalllll, saya jaringkan satu goal. huiyoo, orang lain sampai 10 goal pun xde ingin nak cite kt belog. haha, tu sebab dier xde blog. Haaaaaaa. memang letih, berjaya la dapat nombor 3. ok la tu kan, dari penat badan je. skang ni tegang gile kaki. seksa btul nak turun tangge,. waima,nak bangun dari dudk pun sekse sangat. nasib la badannn

...............................................................................................................................................


saya dah tengok my name is Khan. memang sangat superb. jalan cerita yang ringan, tak heboh dengan animasi atau tah pape yang lain dari yang lain, hanya jalan cerita yang sangat sangat menarik. kagum. penuh dengan emosi, saya tergelak, menangis, hiba, nak marah, sume ade. yes, memang best. pegi la tengok. nanti mesti rasa insaf, kita muslim di Malaysia, bebas beragama, tapi tak menghargai nya, tapi muslim di luar sane yang ditindas hak mereka, berusaha keras untuk menjaga maruah agama. kita? wallahualam.


1 comment:

The lady said...

taniah wei menang futsal hari tu. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails