tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, December 13, 2009

saya benci orang yang.......

hai kawan kawan.. ye, bertemu lagi kite pada hari ahad yang menginsafkan ni, eh, yang menggembirekan ni. ok hari ini, kite ade pelbagai rancangan menarik tau untuk diceritakan...wooooo! stop it ainn, annnoying tau!?

HAHA. minggu cuti skolah ni, skrip diatas tu mmg slalu sgt dgr, muak dah. tadi sambil BASUH PINGGAN DAN MENGEMAS RUMAH , eh ter caps lock plak.. hahahaha~ teringat kat perangai2 annoying manusia lain yang akan buat manusia lain menyampah,tak suke, meluat dan yang sebagainye yg berkaitan dgn perasaan beraura negative. *sile gune intonasi dan nada suare spt fadzilah kamsah utk hasil bacaan yg lebih memuaskan *

saya benci orang yang BERMUKA-MUKA.
gue benci bangat same ini spesis. blakang minah-perasan-cantik kutuk2, same2 anyam ketupat dan makan daging busuk, tapi kat dpn minah-perasan-cantik , kau la sahabat baik dier dunie akhirat, bagi pujian melambung2, siap senyuman manis meleret bile jumpe. oh WTF? yang lebih membangsatkan ialah kalau minah-muke-muke ni, cite plak si A kutuk dier, si B ngumpat dier, make dah terjadi krisis, spesis ni memang patut dibenci la. moh pulaukan diorg ni.

saya benci orang yang TIKAM ORANG DARI BELAKANG
ok, peringatan ini bukan macam kuih lompat tikam tu , memang xde sebarang kaitan. tikam org dari blakang ni lagi pedih, tertusuk menusuk ke tangkai jantung hati, aku pernah berdepan dgn masal ini dan mendapati sangat perit untuk melalui detik2 sukar ini. ceh, ko ingat ko dlm majalah 3 ke hape nk buat ayat gini?? aku percaye kat sorang kawan ni, dan aku ingat dier pun ikhlas kawan aku macam aku ikhlas kawan dier. tapi mane tau rupe2nye dier jaja sume cite buruk aku kat org. macam2 dier tipu, fitnah aku, sampai ade yang benci kat aku. act fine org benci aku, sangke buruk kat aku, sbb aku pun bukan la jenis yang memerlukan ramai kawan dlm idup ini, cukup yang btu2 phm karier, eh karakter aku. tapi sbnarnye yang aku mrh sgt aku anggap dier kwn baik aku, dlm kelas duk sebelah lg tau, cop2 tempat lg. frust la bile jadi cm tu. so bile satu hari aku dah tak mampu menahan sabar, terjadi lah perang teluk versi kecil, terjerit2 aku marah.geram. puas hati semua dah luahkan.

saya juge benci ORANG YANG CAKAP TAK SERUPA BIKIN
statement seperti - ''eleh, aku bleh buat, senang sgt ni, sekali tgk dh bleh buat'', pastu bile dilantik jadi ketua kumpulan, diharap sangat la dapat mengepalai kerja yang dibagi. tup tup, batang hidung tak nampak, dtg perjumpaan ikut suke, keje tak buat, harapan tinggal harapan la. kan senang mengaku ko tak mampu nk buat? make yang lebih mampu bleh buat. poyo la. "solat tu penting, tiang agame,jgn lupe solat", jelek kalau ayat ni dari artis. BAHAHAHAHAHA. kalau dlm drama pun kau smayang pakai bulu mate palsu, realiti kau smyang kat mane? pub? disco? ye, mmg ni statement berat sebelah, memang bukan semua cm ni, tapi kau patut tau status kau, penampilan kau utk melayakkan kau berhujah cm tu. dengan baju terdedah kau ucapkan selamat berpuase, same2 ye kite penuhkan bulan ramadhan dgn amalan. ni kau berskrit pendek sambil tunduk2 skit nk tunjuk tetek gebu. berbulu telinge yang dgr kau tau?? "wajib kite hormat jiran tetangge, nanti kite mati sape nak angkat?", ye, kau pandai cakap, ingat hormat tu sekadar bile lalu tunduk skit, jumpe senyum, tu je definisi hormat? bile kau ngumpat dgn jiran lain, masih lg ke hormat tu? puuiihh, tipu la kau tak pernah mengate jiran kau. jiran parking kete masuk skit kwsn kau dh heboh,."hormat menghormati care kami kekalkan hubungan, nah ambk la 10 tips kami pasangan bahagie". ni paling fofular di kalangan artis. majalah keluaran 7 baru kawin. gah gile, tu yang siap bagi tip bahagie. majalah yang same keluaran 17 dah cerai. alalalalala, skang nk bg tips ape? i see u in court. bagi tips la cm ne nk mng perbicaraan, bleh? xpun tips memilih selendang yang sesuai menghadiri mahkamah. mereke nmpk gorgeous jgk bile g mahkamah. ahahaha x)

saya benci ORANG YANG SUKE MENINGGI dIRI

ceh berlagak, "u tau tak, i tak makan kedai2 warung ni, ish, cannot go la. dah biase kat hotel, restaurant kan", xpun tayang kat resit dgn tag2 brg baru. pastu kate, "la,, lupe nak buang tag ni la, baru beli lg ni, eh u nak tag ni, nk simpan, ambikla" terus garu kepale yang dgr. " kite skang projek juta2, tu la skang ni bz skit" siap call buat loud speaker. ni ade sorang tuuuuttt dlm family aku yang perangai cm ni, sedare jauh je la pun, tapi xla jauh sgt, suam2 air suam di kedai mamak la cm tu.. dtg umh cite project juta2, call sane sini bukak loudspeaker, saje nk jobo la tu. ingat ni opis kau ke? nyampah dgr, tiap yang kuar dari mulut dier mmg sakitkan ati je. contoh, dtg time aku msk, kang ckp aku bleh ke masak. aish, bile bg mkn skit, licin plak kau kejekan. bile dtg kenduri umh dier, eh mmg la kene lawa2 skit kan, kang dh kate ni artis ke pramugari.. nyindir, ish nyampah tul. tak suke la org cm ni, buat org terase dan benci. sian nenek aku pun pnh terase dgn dier. biar la, since he does't care, why should i care?? GTH!







4 comments:

Anonymous said...

saya benci patung orang kat kedai baju

wAnNy said...

hahah,,cm sape???

Seroja Jingga said...

akak palinh benci orang yang hipokrit

Hazrey said...

Ain, wait. Let me answer:

Bermuka muka: Sebab muka depa tak lawa.

Tikam dari belakang: Kalau tikam depan, orang tau. Kantul pulak. It is bettter to stab dari belakang.

Orang cakap tak serupa bikin: Dia mesti jual putu mayam.

Orang yang suka meninggi diri: Saya selalu buat ni terutama bila bercakap dengan orang yang pendek. Saya akan cakap: thank you for looking up on me. Hahah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails