tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, March 24, 2009

Menurut kajian dijalankan CloveTWO.com dan suratkhabar Kosmo, hanya 44% rakyat Malaysia mandi sebelum tidur waktu malam.

Statistik itu meliputi kedua jantina, lelaki dan perempuan sekaligus menunjukkan hampir separuh rakyat negara ini tidak begitu mementingkan kebersihan.

Apakah alasan boleh diterima dek akal?

sumber : petikan dr blog en mazidul

ye ke wei?:n3sl0_95:
:n3sl0_97:bleh ke tahap kebersihan kite diukur cm ni je..
xptt tul la kn..:n3sl0_74:
papa punye akk mandi labih dari sejam setengah..
xjg kebersihan ke tu?:n3sl0_68:
pelik la.
:n3sl0_27:setau nurul ain, org putih tu lg malas mandi kn.
*bluwek*
marah tul la org hine rakyak malaysia ni!:n3sl0_85:
:soldier_41:tembak kang tau la!

7 comments:

Rashid said...

Nurul al' ain,
44% je mandi sebelum tido? hehehhh.. Bukan pengotor tapi mungkin kesejukan yang teramat sangat.. (adake?)
ermm kita takleh nak bandingkan ngan negara sejuk. Sebab negara sejuk udaranya ilang sikit baunya..

Apapun kita tengok segi positif kajian ni. Kesimpulannya kena mandi le..tapi jgn mandi tgh malam dah. nanti kena penyakit paru-paru berair pula.. kan jadi kes naya tu..

joegrimjow said...

kadang statistik ni ngarut
haha
ntyah pape

nur-al-AIN said...

ye la kn..
mane leh mndi mlm2..
musti kene marah nye la..

mmg ngarut statistic ni.
benci2

pika da polka said...

hahha
klaka la kajian cmnie

nur-al-AIN said...

mmg pun..
cm ____ je kn.
huuu~

.kakijalan. said...

kajian ngarut.
cube tanye orang-orang kt cni.
sape yang pernah kene soal pasal mandi sebelum tido ni?
ade x?

nur-al-AIN said...

haha~
ok2.
akan ku soal org terdekat.
hii~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails