tajaan,

DenyutJantung!

Showing posts with label skim cepat kaya. ain suke merepek. Show all posts
Showing posts with label skim cepat kaya. ain suke merepek. Show all posts

Tuesday, October 5, 2010

Buat Duit Dengan Twitter Pulak Jomm

salam satu malaysia semuaaaa ;)
saudara semua apa khabar?
diharap semuaaa dalam keadaan yang sihat dan walafiat..
*ok idea hilang macam pufff, lenyap!*

eh korang semua ade Twitter tak?
kalau ade jom kite follow memfollow ;)
sebab bosan la kat twitter tu bile takde orang layan... HAHAHAAAA..gile desrepate kan..
ohoo, lupe nak cerite, yang kat twitter pun boleh buat duit gak,,
dier macam ala ala nuffnang.. lagi banyakk follower, lagi banyakkk dapat rasenye..
haaaaaa~korang follow ain cepat kat twitter, nnt kite borak pasal ni eh..

mai follow ain kat twitter eh, : http://twitter.com/ainairul

ok, tatatataaa u olzzzz~

sape join i, i hadiahkan u ikan kerapu sebijikkkk,
mengliurkan tak??
HAHAHAAAA

ilysm Mohd Fairul.
only u.






Sunday, June 6, 2010

Jalan Mudah Nak Kaya Cepat

internet adalah lambat tahap kura kura demam.
benci tahap dewa dewi betul!

nak main Saidina la.. seronok tau main saidina, errr tapi kalau menang la, kalau kalah bosan ok.

tip nak menang main Saidina :

1. ada duit labur je, jangan kedekut beli tapak dengan buat rumah. buat hotel pun baguss.. nanti cepat kaye ;p

2. jangan main tipu. nanti mesti kalah,. jangan curik duit bank tau. nanti tak berkat. eheheee

3.mase nak baling dadu, bace bismillah ;) mesti berjaya.

4. last sekali kene baik hati derme serme sikit biar murah rezeki.

ok, dah. pehal tah bagi tips main saidina. kehkehkeh ;p layan kan je laaa..

ain nak pegi main saidina..

oh yeahhhh~

sedih tak dapat teroka blog korang yang hebat, internet busuk hati. ;(



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails