tajaan,

DenyutJantung!

Monday, March 29, 2010

perhatian untuk warga UiTM

assalamualaikum dan selamat petang. apa khabar anda semua? hari ini saya ingin berbakti kepada pelajar UiTM dengan ingin mengingatkan anda semua bahawasanya anda perlu register course sem depan.

eh ini bukan perkara enteng yang boleh dibuat buat main dan tidak diendahkan, jangan jangan. penting ni. ini kan untuk masa depan kita bersama, kang kalau kamu gagal grad pada masanya, sudah tentu kamu post cerita sedih di blog dan kita sedih bersama, macam cubit peha kiri,peha kanan terasa. saya sayang warga UiTM kerana saya rasa dihargai disana.

persetan la kamu nak kata Uni lelong ke, Tiada kualiti ke tapi UiTM tetap di hatiku. hidup bangsa melayu, tunjukkan kamu boleh dan akan menepis segala kata buruk mereka yang dengki!

memang hari ini hari berbahasa pujangga. jangan pelik dengan kepuitisan blog ini hari ini.

kamu click la >>>sini<<<>
eh sabar la, jangan la click dulu, open new tab tau. baca sampai bawah, dan click nuffnang saya kalau ianya menjelma. HEHE

ha tengok, ini bukti saya dah jalankan tanggungjawab untuk menregister course saya. yeeee ;)

:click untuk tumbesaran:

pegi la register sekarang. ala, semudah A B C sahaja. pasti mampu tersenyum lepas dah daftar ;)

notabawahentry : terima kasih click kan nuffnang saya. dah naik dah. HAHA ;) ok ok, nanti saya balas balik, bak kata pepatah, "hari ini click di sini, esok hari saya click anda punya disana" kihkihkih. bye.

ok, pegi register cepat

assalamualaikum.




3 comments:

Anonymous said...

aku pun blh register ker?

Chilabaey's Spot 2 said...

Saya pun bekas pelajar UiTM.... Saya bangga dengan UiTM... UiTM dihati ku.... cewah.... :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xyah...
aku dah last sem...
hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails