tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, April 8, 2009

tagged by bee

RULES:

1)Show ur bag..:n3sl0_95:
2)Mention what is in ur bag..:n3sl0_75:
3)Choose friends to do this..:n3sl0_66:



currently ; MIU MIU black, named as DODO.:n3sl0_62:
saye suke beg ini kerane besar dan senang nk match pape baju.:n3sl0_89:
pape beli pun bleh sumbat dalam tu.:n3sl0_63:
DODO, i lop u.:n3sl0_71:
** tgh kumpul duit nk beli beg baru sbb dh agk bosan**:n3sl0_96:




diakui beg saye mmg sepah.:n3sl0_50:
*papa kate mcm tong sampah kot*
dier xtau, sume bgune dalam tu.:n3sl0_56:
haha.
yg ade ialah :
1 tshirt spare,
must have my GUCCI RUSH
ferragamo wallet
kunci umh sewe * aku dh sewe tmpt lain dh , puas ati aku!
sunblock nano white, spf 50 tu!
st ives losyen
UITM matrix card
mini solution, ni zaman aku rajin pki contact, colour2 mate aku.
polo tu baru beli mase tgk ' jgn tegur."
*takut deh cite tu *
dan ade beberape lg yg aku mls nk ambk gmbr nye,
spt ;
jam, tissue, mascara, powder, dan mcm2 pamphlete lg.
haha x)
x smpi hati kot nk buang!

tagged ini kemudian nye khas ditujukn kpd ::::
: aiza
:dian
:PIQA

teringin nk tau isi beg korg!:n3sl0_97:

chow~:n3sl0_105:

1 comment:

fana said...

weee. KUNCI UMAH SEWA BARU. heee. anda dikehendaki menduplicate sendiri ye kunci itu. hahaha. aku da takde kunci suda. hehehe =p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails