tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, April 14, 2009

tagged by Aiza

:cinonet_29:1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?
ye kerane saye gemar merepek, dan gemar skodeng blog org lain
2 . Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5.
si carca marba
joe - sorry lame x leave comment
aiza - tp ko suke x mo update. ish!
oh!artis - bz body gk aku ni kot. hee
yg slalu update blog

3 . Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?
My one and only papa, MOHD FAIRUL BIN RUSELI FADZIL. **papa, aku cinte kau gile babi tau tak!**

4 . Taken or single? Mana lebih bagus?
taken. - ade org bleh blanje dan teman utk segalenye!


5 . Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
tidak lar, x pnah kirim cinta gune surat pun!


6 . Ciri-ciri bf/gf idaman anda?Nyatakan 5.
-MOHD
-FAIRUL
-BIN
-RUSELI
-FADZIL

7 . Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
abis degree 23, so thegeh2 nk smbg mcm2 lg ambk mase 2 thn, so nk thegeh2 plak keje, makenye tah bile aku nk kawin. 27 kot..


8 . Nak berapa anak?
2 je la, sepasang or twins.
eiiii, nk babies yg cute miut!

9 . 5 orang bertuah yang anda ingin tag :
PIQA
DIan
BEE
mr kay
sesape yg nk buat sile la..

10 . D.O.B
11 JANUARY 1989 - ye Aku tau same mcm siti nur haliza.

11. best present yg penah dpt?
my papa. anniversary kitorg 11 jan tau. huhu~

12 . gift yg di impikan..?
dilamar pada 11 january 20XX

13 . fav colour?
sume pun layan.

14 . fav numbers?
lucky number 11

15 . best place yg ingin dijejaki?
dimane saje asalkan bersamamu!

16. rase bahagie bile.....
aku x marah!

17 . fav movie.
anjakan paradigma kt oasis tu.
ahaha! *aku tau korg tau aku tipu. huhu~

18. fav artist .
En Fairul

19.Tagged you :
Aiza, my cousy, gile2 mcm saye, gile suke buang duit, tp saye ttp syg dier.
haha x) ***oit aiza, lame x hang out, jom r!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails