tajaan,

DenyutJantung!

Monday, April 6, 2009

ayat untuk disambung

hari ini hari isnin,
bersamaan dgn 6 April 2009,
:n3s_40:tiada ape yg indah,
biase2 saje,
cume amat berharap sistem pembelajaran di malaysia ni melakukan pembaharuan,
dimana, student xde keje nye test saje.
benci tau tak perasaan nk test tu!:n3s_26:

kepade sume yg follow blog ni,
mahupun singgah2 saje,
silalah, sambung ayat di bawah ni..
saje nk tgk imaginasi, harapan dan cite2 anda sume..:n3s_32:
sile la ye..
jgn malu dan segan..

ayatnye ialah :
:n3s_75:
"KALAULAH SAYA@AKU@DEN@CHE'@I ............................................. '

selamat menyambung!:n3s_51:


notabawahentry : Mohd Fairul ke bukit ape tah untuk sokong UMNO, wah.. tetibe semangat dier, biar la..jnj beliau bahagie kn x) ade pape yg best tak r untuk dikirim? ahakz!

7 comments:

a little less conversation said...

kalaulah aku dekan fakulti anda..maka aku akan wat test ari2 utk studentku..hahaha

nur-al-AIN said...

ayoo!
anda dekan yg zalim nih!

Mohd Nasri Md. Nasir said...

kalaulah aku buat test hari2, maka dlm mse 2 hari je aku kne beli pen bru..haha

nur-al-AIN said...

tau xpe.
nyampah test tau..

b@bi gOlek said...

hey thanx for the comment u leave on my blog..
nway
did we know each other
im sorry i cant recognize u from ur pict..
heeeeee

amir acap said...

hahaha..bile lah sistem malaysia ni nak tukar an..
hehehe..
tggu lah najib ltak jwatan dlu kot..heheh..

nur-al-AIN said...

haha..tau xpe.afundi najib kuar. bleh ke?
shoot! kang aku krnr saman lak. ayoo~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails