tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, February 8, 2012

[GAMBAR] Nur Eilunie Natasha Nazri ( Leuniey ) Nafi Ada Hubungan Dengan Apex ( Khairul fahmi Che Mat )

 Siapa tidak kenal dengan Khairul Fahmi Che Mat, penjaga gol pasukan Harimau Muda yang baru sahaja kempunan beraksi ke Olimpik 2012, apabila pasukan Harimau Muda tewas kesemua perlawanan kelayakan baru-baru ini. Khairul Fahmi antara personaliti sukan negara yang tak lepas dari gosip dan yang terbaru isu putus tunang seorang gadis berusia 21 tahun, bernama Leuniey yang dikatakan berpunca dari beliau.
http://www.jejaktrend.com/wp-content/uploads/2012/02/Leuniey-Natasha-.jpg
Nur Eilunie Natasha Nazri atau Leuniey, yang sebelum ini didakwa ada hubungan dengan Khairul Fatmi Che Mat akhirnya tampil menafikan, pertunangannya terputus bulan lalu bukan kerana penjaga gol kebangsaan itu. Sebaliknya, Leuniey berkata, pertunangan dengan pasangannya, yang juga anak usahawan terkenal di Kelantan, terputus kerana tidak ada persefahaman dan masalah peribadi.


 

“Saya agak terkilan dengan isu yang ditimbulkan ini, apa yang disebarkan tidak benar, dan saya minta pihak yang menyebarkan berita mengatakan saya pernah keluar bersama Apex tampil menunjukkan bukti,” katanya. Dia yang bertunang pada 16 Disember lalu dan terputus sebulan kemudian berharap, penjelasannya akan menamatkan isu berkenaan dan tidak ada lagi dakwaan yang mengaitkan Apex dengannya.(SINAR HARIAN)

http://www.jejaktrend.com/wp-content/uploads/2012/02/Leuniey-Natasha1-_thumb.jpg

Leuniey juga menolak dakwaan bahawa dia menjadi punca tercetusnya masalah dalam perhubungan Apex dan Dahlia. “Saya menolak seratus peratus. Apa yang terjadi pada hubungan Apex sebelum ini, ia tidak ada kena-mengena dengan saya, malah kes putus hubungan cinta Apex juga tidak ada kaitan dengan saya,” katanya, yang turut mengakui tidak meminati sukan bola sepak termasuk pemain kebangsaan berkenaan.

http://www.enciknakal.com/wp-content/uploads/2012/02/gambar-Leuniey-natasha.jpg

kalau betul, memang tinggi taste apex ni,
sume yang cun cun abis apex sebatttt
makwe makwe kelate ni cun cun sokmo,
nanti anak jate kito esok, kito nak kasi nikah gewe kelate,
comey comey sokmo

hiuhiuhiuuuu :)

notabawahentry : KARMA IS A BITCH!



3 comments:

hazanis said...

comey budop nie..=)

PCL said...

assalamualaikum, lama x singgah sini.

Pocket said...

aduhai la tomeinyaa gambar!
ngan exposure yang 'over' sikit tu
tak tahaaann..!!
nak bli kamera mahal gak!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails