tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, January 5, 2010

ajaib.ajaib.ajaib.miracle

11 January 1989, alkisah seorang bayi ajaib telah dilahirkan. sangat ajaib sehingga ramailah orang kampung memenuhi rumah bonde beliau. beliau merupakan keajaiban yang bla bla bla... okeh, dah stop merepek bayi ajaib. moral karangan ringkas tadi nk bgtau aku la bayi ajaib tu. mau tak ajaib, aku lahir terus boleh bercakap tau. haaa.kau boleh? lagi point utame yang nak ditekankan disini ialah bday aku dh dekat tu haaaaa..dah 21 tahun babe, dah dapat kunci kebebasan, *tit tit*bunyi alarm BMW jiran aku bg hadiah bday* cewah. banyak-cantik-muke kau.

buat wish list la. mane la tau, ramai lak post kat umh aku ke kan. hehe x)

mau beg kuliah baru.
mau kasut baru. perlu!
mau percutian ke pulau. plz papa....
mau ditaja program pelangsingan badan. boleh?
mau disayangi semua yang sayang kepade ku. ade ke yg sayang?
mau hubungan bersame kekasihtemansahabat kekal.
mau tukar cat kete. please sponsor.
mau DEKAN! tak pedulik!!!
mau macam2, tapi jgn tamak. kite simpan utk mase akan datang.HAHA!

faktabukanauta : kekasihtemandansahabat saya hanye tue setahun seminggu dari saye! bday kami dekat kan x)

6 comments:

naz said...

moga tercapai dalam mimpi pun jadilar:)

AmIRa is mIRa said...

besday saye 12 JANUARI 1989..
awak lagi tua ya..hahaha

Nur -al- Ain said...

to naz;
ahaaa. mimpi pun jadii laaaa

Nur -al- Ain said...

to mira,
disebabkan aku dulu,ko kene la blanje .. ptptn kn dah masyukkk

AmIRa is mIRa said...

to daring ain!
bole2..aku blnje aym goreng mara..haha

GhOsToNe said...

HUHUH..

ARAP KO X DAPAT SUME IYHU..

HAHAHAHA/....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails