tajaan,

DenyutJantung!

Saturday, June 6, 2009

hatiku kau guris LUKA!

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencuba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah
betape terluka hati ini di saat kau xnk percaye aku lagi.. jahat sgt ke aku smpi x layak kau nk pcaye diri ni?
kate aku segalenye, xmampu idup tanpe diri ni, tapi hakikatnye kau lgsg xpcy aku? aku rase mcm diri ni kotor sgt smpi kau xnk pcaye aku?? perlu ke aku buat bnde2 bodoh utk buktikan yang aku x mcm yang kau fikirkan? sakit bile xdipercayai, bile dituduh buat bnde yg aku xbuat? seakan dicabar?! tah, mungkin ujian, tapi aku takut aku xmampu bertahan, sejujurnye aku nk kau, aku untk kau, tapi andai kate jodoh kite x bersame, aku redha. bkn sbb aku dh mampu idup tanpe kau, tanpe semate untuk lihat kau gembire, mungkin bukan bersame aku, tapi dgn mereke2 yg lain yg kau boleh percaye diri mereke. dalam dari diri ni, aku terlalu syg kau.mmg aku xmampu idup tanpe kau, kau semangat aku, jiwe aku, tapi jahat sgt kalau aku pentingkan diri sendiri kn, aku bahagie, tapi kau tak, ape mknenye kalau cm tu.. pegilah, kalau tu lebih membahagiekan kau.


Love is as much of an object as an obsession, everybody wants it, everybody seeks it, but few ever achieve it, those who do will cherish it, be lost in it, and among all, never... never forget it.
Nurul Ain T.Tairuddin
aku mau kau (sahaja), MOHD FAIRUL RUSELI FADZIL
notabawahentry:ini entry berunsur peribadi.

2 comments:

BeMiE said...

Gurisku luka hati kau.. heheeeheh

nur-al-AIN said...

luke kian sembuh? maybe?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails