tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, February 19, 2009

* crossing finger *

esk ade test TAX.. wah sgt mls ye nk mentelaah..
hii~ dh la lec tu agk garang..
xpe2.. demi mase depan.. ( ayat yg mengjengkelkan )

hr ni tadi masak sayur goreng dgn sambal sotong..
sgt kenyang btul ha..
bdn cm dh gemuk je..
waaaaa~ benci nye..

cm ne
la nk buat ni..
hr tu bjaye x mkn nasi semggu je pun..
pastu cm, dh not in mood nk diet

* kes kebengangan hari ni -

8.30 pagi - ade lec eko pg tu..
pakaian : comfirm x ikut sahsiah rupe diri ( pakainan yg x sopan yg x ttp butt )
pastu tetibe, msk je pintu masuk uitm tu, kemain ramai jaga
dan staff yg mcm dh kurg keje buat spot check pakaian student..
WTF?? * finger crossing*
dan tentu2 aku kene sound bersame sume hot babe ni..
hihi~
hr tu lak aku lupe pki matrix card!!!

pak cik jaga tu membebel2 pastu nk saman aku..
aku pun buat2 diri kt kaunter saman tu kemain lame, dan pastu cabut..
haha x)
sape yg sudi disaman??
rm 30 tu bai!!
baik g lunch pizza..
tentu2 kenyang..

heee~
kepade staff uitm yg heboh- tolongla.. ni uitm la..bkn uia..
adoyai.. polak tul!
geram2..


p/s - 2 HOT BABE kene saman hari ni
; zalikha
;ekin..

wida just kene sound je..

sian mereke!!!

disebabkn hal diatas, aku telah ponteng kelas BELL hr ni..
malas nk msk uitm sbb spot check smpi ptg....

tata~ nk g minum2 jp...
kami mmg setan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails